Hurghada VS Mexico


Chock är vad man kan kalla det när Mia frågade vad jag tyckte om Mexico till vintern. Jag hade sökt det men inte i första hand och med alla ansökningar dit trodde jag inte jag skulle komma dit. Jag var helt inställd på HRG, att få uppleva Egypten på nära håll. Se allt jag vill se där, beställa vatten till dörren och galna kvällar.

Min första reaktiion var att jag bara stirrade på Mia, sen visste jag inte vad jag skulle säga. Mexico det tackar man inte nej till! Det tog ett tag innan jag smälte det och då insåg jag vilka upplevelser jag kommer få där. De har också kultur, fin dykning och många spännande saker. Det är bara att jag inte vet om alla dem än, men då är det desto mer att upptäcka.

Det blir också som guide och inte som stab. Det blir en utmaning på så vis att gästerna kommer ha höga förväntingar, och jag ska köra utflykter. Säsongen kommer blir bra, inte bara det jag hade tänkt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0