Mamma och pappa på besök

 
Mamma och pappa på besök i en vecka, då skulle jag göra det jag inte hunnit med än men gärna ville. Första dagen var bara lugn med solning vid poolen, höll ut ganska länge med tanke på att jag börjar tröttna på att sola. Mamma och pappa ville gärna ha paella och hade hittat en så myig restaurang sa de, nära hotellet. Jag hade höga förhoppningar om en liten mysig spansk restaurang som jag inte sett förr. Det var en av våra samarbetspartners, men nära var det och god paella!

På fredag var den aktiva dagen. Först marknad i Mogan och sedan en tur längs västkusten som jag inte hade sett än. På marknaden köpte jag och pappa fel tomater trots att mamma tyckte att hon pekat klart och tydligt vart vi skulle. På kvällen var det zumba på kvällen och vi fick springa då vi var lite sena pga av ett litet missförstånd. Det var absolut inte mitt fel.
 
Så var det golf med pappa på lördag. Mina bollar trivdes bäst åt vänster, men gick bra ändå eftersom jag är en jävel på att putta. På kvällen gick jag ut med mina vänner eftersom jag fyllde år på söndagen. Jag var riktigt nöjd med kvällen då vi kom hem vid sex på morgonen :)
 
Söndagen släpade jag mig upp vid sängen vid 2-tiden då jag inte kunde sova borta hela födelsedagen. Solade lite och ringde och beskyllde Henrik och Oscar för att inte ha grattat mig. Men var lite lugnare när jag fick ett paket av dem. Henrik skyllde på träning och att han inte hunnit än, Oscar på att han inte hade facebook. Jag goddtog Henriks förklaring, men inte Oscar. Då drog Oscar till med det stora artilleriet om jag inte fått presenten, och då blev jag lite lugnare.
 
Måndag var det stranden där jag klarade precis 4 timmar och sen vile jag iväg. Ett snabbt stopp på PriMark och sen iväg till Las Palmas. Gick runt lite i gamla stan och åt middag. Ska stolt förklara att vi hittade fram på nästan första försöket!
 

Sista dagen var det bara sola och ta det lugnt, så den färg jag har nu får jag nog inte mer denna säsong. Om ni vill se fler bilder fråga mamma, det enda hon gjorde under semestern var att knäppa kort ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0