Som söndagar ska vara

I söndags startade vi med frukost på våra hotell. Helt underbar hotellfrukost. Tyvärr var inte jag så hungrig då jag för tredje gången i mitt liv hade försovit mig, men lite mat fick jag i mig ändå.

Efter det var det en liten roadtrip. Vi visste inte vart vi skulle åka men hamnade på marknad i San Mateo. Hur mysigt som helst! Hade gärna stannat där längre, men vi skulle tillbaka och se på OS-finalen i handboll. Vi hade riggat på kontoret med projektor och soffa. Sen förlorade vi ju, men det var mysigt ändå.



På kvällen åkte jag, Elias och Karen till Meloneras för att ta bilder i solnedgången. Det med solnedgången blev sådär, men några bilder i sanddynerna fick vi. Det var en helt perfekt söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0