Ridning och party

 
Vi har en utflykt där man besöker en hästgård som en svenska driver. Hon tar hand om hästar som har blivit övergivna och misshandlade. Under dagen rider man i djungeln och längs med stranden och så får man höra sin hästs historia. Detta var tredje gången jag red. Första var i Sverige i skogen, andra i bergen på Gran Canaria och nu tredje på stranden i Mexico. Fjärde ska bli på Island.
 
Jag måste säga att jag blir bättre och bättre på det. Jag provade även att galoppera nu och shit det var kul! 
 
Ikväll ska vi på fest. Det är vi och de andra reseföretagen här nere bland annat. Det är nere på stranden på Zenzibar med Black & White tema. Jag jobbar imorgon så det blir en tidigt kväll, men det ska bli kul att träffa de andra som arbetar här nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0