Det går bra nu, riktigt bra!


Som det flesta säkert redan vet vid det här laget ska jag till Gran Canaria i sommar. Är överlycklig då det var mitt första val och jag kan knappt bärga mig. Finns ett riktigt fint gym, jag får prata spanska, kommer lära mig en massa på contact center och se många nya saker. Det finns även IKEA där, bra shopping och fest! Det svåraste är nog att jag ska börja laga mat igen, tvätta och städa själv men det kommer gå bra. Jag vet redan nu några som ska till GC i sommar, bland annat Mia som jag jobbade med på FUE så detta kommer bli super!

Igår tog jag klart mitt advanced dykcertifikat, så nu kan jag dyka på många fler platser än innan. Fick återigen beröm för hur duktig jag var med min avvägning, att kunna hålla mig på samma plats i vattnet, och det kändes kul. Det bästa med dagen var att jag fick se min första HAJ! Sa på skämt till min instruktör att nu måste det ske något på sista dyket, som t.ex. en sköldpadda,  annars blir jag lätt uttråkad. Så får jag se en 2 1/2 meter lång leopardhaj som vilar på botten, det var riktigt häftigt! Nu vill jag "bara" se stingrocka, bläckfisk och sköldpadda igen innan jag åker härifrån haha.

 Leopardhaj

Jag kollade på listan med vad jag ville göra innan jag lämnade Thailand. Konstaterade nöjt att jag gjort allt jag vill nu förutom att ett besök i Bangkok. Men det planerar jag för fullt nu, och jag hoppas, hoppas att det ska gå ihop. Har även lagt till att jag vill dyka på Shark Point, King Cruiser och Phi Phi innan jag åker hem. Detta sker redan i helgen. Med andra ord, det går bra nu, riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0