Det går också i släkten


Mamma och pappa är här nu, och det har inte varit mycket tid över för att skriva på bloggen. Men jag kan glädja er åt att en massa bilder har tagits och jag kommer lägga upp en del på facebook.

Jag tog emot mamma och pappa på flygplatsen och när mamma fick syn på mig började hon springa. Jag vet att var och en skäms för sig själv, men blev lite mycket där för mig, haha. Fast förstår henne på sätt och vis med J Fick en snabb update och vad som skett hemma och berättade vad jag tänkte att vi skulle göra under veckan. Under bussresan hann även pappa meddela (läs ropa högt) att Malin hälsade över de andra gästernas huvud som halvt som halvt sov i bilen. På färjan togs sen kameran fram och bilder skulle tas. Den var ny och de skulle ha med sig en massa kort hem. Jag är ju måttligt road av att vara med på bild men desto roligare att ha bilderna sen.

På min första lediga dag var vi i nationalparken och gick turen runt där. Kan ju säga som så att min kondition är inte vad den har varit, men mamma hon var desto piggare. Det var lite som en hinderbana på vissa ställen där man fick välja mellan att krypa och klättra. Vi fick även se apor så då var M och P nöjda.

 

Min andra lediga helg var vi på Koh Jum. Jag ville ju åka till vad jag kallar en paradisö så det fick bli denna. Vi bodde i en bungalow precis vid stranden och det var väldigt lugnt där. Jag lyckades få solsting och pappa gick in i glasdörren. Där och då konstaterade jag var min klumpighet kom ifrån, men man får se det mer som en charm.


Utöver detta har jag varit på thaimatlagningsskola med teamet och det var riktigt mysigt. Förvånansvärt gott blev det också. Jag var på maskerad med Sandra och några andra guider, tema tecknat. Kan ju säga som så att jag hade gjort en krans vilket jag ansåg vara en stoooor ansträngning. Såg sen på de andra att det var det kanske inte, men kul var det ändå.

 

Sen har jag lyckats skada bilen liiite också. Så det har skett en del. Men det är inte mitt fel att trottoarkanten var i vägen, sen verkar det ju som sagt ligga i släkten. Klumpigheten alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0