Inga granar i vägen

Det har hänt mycket den senaste tiden både på jobb och privat. På jobbet är det 110 % som gäller nu, många som ringer och annat runt omkring. Hade bland annat en flygförsening vilket jag tror gav mig nackspärr :P Är fortfarande kvar men mycket bättre.

Idag har jag vart på spa med Mia och Karen, och vilket spa! Det var saltvattenbassäng, hamam, vattensängar och så mycket annat. Det var olika rum man gick in i och helt underbart. Vi var lite slitna sen gårdagen så vi tog bland annat powernap i vattensängarna med djurläten i bakgrunden, härligt.


Hotellet där spat är.

Igår var vi som sagt ut på partnermiddag och på förmiddagen red jag på hästar. Jag har ridit en gång förut, jag var 14 år om jag minns rätt och det var på islandshästar. Jag minns att jag tycker hästarna var jättestora, jag red in i en gran och när de andra travade hade jag fullt sjå att inte gå rätt emot en bil. Ingen riktigt hit. Men igår förstår ni, var jag som en naturbegåvning! Jag travade och njöt när vi red uppe bland bergen. Sen fick vi se en film och min hållning kanske inte var den bästa och jag såg väldigt fokuserad ut, men kul var det ändå :)

Jag har också hunnit med att ha minogolfturnering, eftersom jag inte vann så var det bara otur då jag egentligen är en riktigt talang. Det var i alla fall en fin bana och något jag hade längtat efter.


Elias och Sivert vann, men de hade bara tre poäng mindre än mig.

Det största nu är att listorna för vad man kan söka till vintern har kommit. Har kollat på det och uteslöt snabbt några platser dit jag inte ville, bland annat Thailand, och tror nu att jag vet vad jag vill söka. Fast det är en månad kvar, så det hinner nog ändras några gånger tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0