Nästan som semester


Idag är sista nattpasset vilket känns otroligt skönt. Nu har jag fri lördag-måndag, ska på utflykt tisdag har ledigt igen på onsdag och slutar vid 15.00 på torsdag. Sen är det natt nästa helg, vilket innebär att jag börjar först klockan 19.00 på fredagen. Nästan som att ha semester igen. Får se vad jag hittar på :) Men ska i alla fall försöka komma iväg på lite shopping och sen skulle jag vilja sola så det ska nog hinnas med.

På utflykten jag ska obsa är man lovad att se delfiner, så jag ska för första gången i mitt liv se vilda delfiner! Imorgon ska vi nog på Sioux city igen, vilda västern utflykten. Är lite sliten efter nattjobbet men det kommer blir bra, annars får jag väl bara ta mig en lur då jag har den bra förmågan att kunna sova i stort sett vart som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0