Om jag övar på det borde det ju bli lättare med tiden


Det är mitt på andra fridagen och jag övar mig på att göra ingenting, eller ja nästan ingenting. Att göra ingenting är att slötitta på internet, blogga eller se på serier, även att sova. Jag har blivit bättre på att göra ingenting sen jag blev guide, men jag övar mig frotfarande. De andra är och solar, men jag valde att stanna hemma, kände helt enkelt inte för att sola. Egentligen vill jag ju vara med överallt när något sker, men det skapar ofta stress så nu övar jag mig på detta, att göra ingenting.

Igår var motsatt mot att göra ingenting. Dagen började med solning och fortsatte sedan med shopping. Är inte det minsta förvånad över att det blev ett par till känningar, för de har jag ju absolut inte för många av. På kvällen bar det av till Arguineguin för det skulle vara festival, vi började med att gå vilse men vad gjorde det för det var mysigt det med. Festivalen var inte stor, men en härlig känsla. Jag skulle vilja känna en massa spanjorer som kan ta med mig på det dem gör, utanför turismen och i deras vanliga liv. Jag fick lite av det igår, och det är alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0