Älskade Sverige


Vilken underbar semester jag fick. En vecka på Cypern med sol och bad och några dagar i Sverige med familj och vänner. På midsommar var jag ut med Jonna till farmors stuga och fick grillat och jordgubbar. Hade då glömt att vi har mygg i Sverige, men också hur fantastiskt fint och grönt Sverige är. Jonna som jag inte sett på över ett år åkte jag även på en miniroadtripp med dagen efter, bland annat ut till Bönan. Var så kul att få se henne igen! Märker att det skulle kunna gå fem år och det skulle kännas som igår.



På söndagen var inget speciellt planerat, men då kom söta Tea på spontanbesök från Stockholm. Inte heller henne har jag sett på över ett år, så var så kul att se henne igen. Inget vidare väder, så blev shopping och sushi.

Måndagen spenderades i Stockholm där jag mötte Elli och Tobias från guideskolan. Sist jag mötte dem var i Bodrum när de hälsade på mig en vecka. Elli och jag konstaterade att i Stockholm att dit vill båda flytta, och vi ska då ha en gemensam trea.



Sista dagen fick jag träffa Johan och han körde slut på mig på ett gympass. Var riktigt jobbigt, men också riktigt kul. Har fortfarande lite träningsvärk i magen och jag hade glömt hur roligt det var att träna med honom. Fick också träffa en tre månader gamma bebis på Friskis, och han var hur söt som helst. På kvällen fick jag se Marys nya lägenhet och där blev det mat med henne och Emma. Mysig kväll som jag inte ville ska ta slut.

När jag var hemma märkte jag att jag saknar Sverige mer och mer och alla hemma. Först ville jag inte riktigt åka tillbaka, men nu är jag här och det känns bra. Men är så glad för semester, alla jag fick träffa och det jag fick uppleva. Vi ses snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0