Kurragömma

Igår var vi på Moonlight Cinema och såg på Mamma Mia. Det är en utomhusbiograf och det var hur mysigt som helst. När det var kallt fanns det filtar och man satt i soffor. Jag blev även intervjuad av en kanarisk TV-kanal då de tyckte jag såg ut att sjunga och dansa så mycket innan filmen. Så jag drog på mitt bästa Hollywood leende, gav ett amerikanskt svar på vad jag tycker om utomhusbio och tackade mig själv för att jag hade sminkat mig.

 

Idag var vi på Spa. Vart det låg visste vi inte riktigt, då det var en voucher och gratis. När vi kommer fram inser vi att det är på vår största konkurrents hotell. Tänker då att vi ska ta oss in lite osynligt. Det förra jag ändå gör är att säga hej till en guide, det skedde bara per automatik. Efter denna miss ser vi andra guider och gömmer oss lite smidigt bakom en tidningsställ. När vi sen inser att det ser ganska dumt ut om de upptäcker oss där försöker vi hitta till spaavdelningen på egen hand utan större framgång. Får då fråga oss fram i receptionen, eller de andra frågar då jag ser en guide jag känner sen innan i servicedisken och gömmer mig bakom en pelare.


Efter att vi sedan hittat till spat går vi runt i våra oerhört snygga badmössor och provar allt som går. Vi var duktiga och uppförde oss vuxet och sansat hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0