Uppdatering innan semestern


Nu är det bara två dagar kvar innan jag sätter mig på planet till Sverige och Cypern. Så då kommer det nog inte bloggas så mycket så här har ni senaste nytt.

  • Jag har åkt parasailing. När man åker i en fallskärm efter en båt. Jag trodde jag skulle dö och var livrädd. Men jag överlevde, men det gör jag aldrig igen. Var det sista jag hade kvar då jag redan hoppat fallskräm och bungyjump. Nedan är jag och Kathrine på utflykten vi var på då.

  • Farmor och Staffan är på besök. I fredags var vi på utflykt till Mogan, en gammal fiskeby. Jättemysig by.

     
  • Jag och farmor har också spelat bowling, då jag fick veta att hon tävlat i det. Farmor vann en serie och jag en. Jag slog mitt förra rekord och fick nu 155 poäng! 
  • När vi var på restaurang berättade jag för farmor och Staffan hur jag sagt "nöff nöff" när jag var i Kina och ville ha skinka på pizzan, för jag kom inte på vad det hette. Farmor gjorde då detsamma på restaurangen och frågade om det var "muu" kött hon hade beställt.
  • Slutligen har Staffan sagt att jag är ju snart har levt en fjärdedel av mitt liv, om jag nu har sån tur att jag blir 100 år. Jo tack för den, jag har ju inte åldersnoja så det räcker.

Igår var det grillfest på taket vilket var riktigt mysigt, men jag vara bara med en stund då jag började klockan 07.00 imorse. I stort sett alla här nere är mer eller mindre hostga, så även jag. Frågan är ju varför jag skulle ändra på det? Jag menar jag är ju alltid fökyld när jag kommer till Sverige ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0