Att vinna, är undebart!


Så har jag som så många andra sett på Eurovision. Är egentligen inte så intresserad och så länge jag kan minnas har jag alltid lyckats somna. Men nu jobbar jag natt och ska hålla mig vaken och såg det på svtplay. Å jag måste medge, det är ju kul att Sverige vinner!

Detta med att jobba natt är annars inte min grej känner jag. Håla mig vaken sent och nere i en källare, känns inte så tryggt. Igår såg jag en kackerlacka och fick halvt panik, men jag överlevde. Är ju en erfarenhet det här med.


Besök under nattvakten av Patrick och Elias :)

Sen sist har vi varit på en liten nöjespark nära oss, vilket innebar karuseller. Var hur kul som helst. Vi var också på 4D bio, där skrek jag mest och drog upp benen mot ansiktet men det var kul ändå. Samma kväll spelade vi bowling och jag kan stolt säga att jag fick flest poäng av alla i hela teamet, ja ALLA. Hela 149 poäng, stolt!



Just nu hör jag på alla ljud utanför kontoret. Är lokal marknad precis där vi bor och ikväll verkar vara kvällen då det sker. Folk hänger utanför sina bilar och är uppklädda i något som liknar folkdräkter. Jag vill vara med, vill som vanligt inte missa något. Men det får bli en annan gång.

Pratade med Stine musen på facebook som jag jobbade med i somras, som jag saknar henne. Hon är aktivitetsguide nu och första gången hon var det var sin första säsong med mig. Hon provade det lite. Vi har också en kille som börjar på callcenter nu för att jag pratat så bra om det. Detta måste ändå visa hur mycket jag tycker om mitt jobb, om människor blir positivt inställda till det :)


Stine och jag i Bodrum <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0