Kick-off


Vet ni att det ska bli över 30 grader de närmaste dagarna, det kommer bli vaaaarmt. Sånt väder skulle vi haft när vi var på vattenlandet. Då ville jag först inte ta av mig kläderna, men efter första åket gick det bra. Har blivit lite mesig när det kommer till vattenrutschkanor och vågade inte åka allt. Jag menar om jag vet att jag kommer få massa vatten i ansiktet och få stringbikini både bak och fram, då låter jag det vara. Men det fanns en del roliga med ringar och det gillar jag :) Var kul att vara med teamet då det inte bara var jag som gillade vattenland. Resultatet av dagen var en minimal solbränna, ordentlig träningsvärk i nacken och en massa glädje!


Från kvällen

Just nu är det Masplomas Gaqpride. Så det är en massa aktiviteter hela veckan, med artister som uppträder och annat som händer. Förstås ör det mest homosexuella som deltar, men i förrgår var vi och tittade på en show med en dragqueens. Där spelade de bl.a. ABBA medley.

 

Annars har jag solat hela två gånger nu! Båda gångerna på Amfi stranden, som ska vara den finaste på GC. Blev inte rastlös någon av gångerna, framsteg! Fast å andra sidan var vi många den första gången och som hade jag köpt en boll. Sen badade jag också båda gångerna, fast än det var iskallt i vattnet. Jo, jag kan om jag vill.


Kommentarer
Postat av: Mia

Är Amfi-stranden den som ligger efter Puerto Rico när man åker neråt Mogan-hållet?

Där man har importerat vit sand till?

I så fall var det där farfar och jag badade mycket när vi var på GC sist :-)

Det var i och för sig några år sen och jag ser så många hotell (?) som vuxit upp och därför är jag inte säker. Jag vet att det byggdes något otroligt i området när vi var där, men vi bodde alltså inne i Puerto Rico, högst upp på sluttningen (kommer inte ihåg hotellnamnet) men det hade stora terasser ut mot havet.

Hoppas du mår bra och har det bra. Verkar så av dina berättelser och kort att döma.



Stor kram från oss båda <3

2012-05-16 @ 15:15:49
URL: http://mammabult.blogspot.com
Postat av: Linnea

Den ligger i Arguinegin, och vet inte om de importerat vit sand men kan tänka mig det.

Ja, det är fint där uppe i PUR. Jag har det bra, som alltid. Hoppas ni har det bra med.

Kram <3

2012-05-22 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0