Myssöndag


Förra söndagen hade vi en riktigt mysdag. Vi var på en djurpark i närheten och ja, kollade på djur. Jag var in vid ormarna (igen!), och så såg vi på delfinshow. Jag förstår varför jag ville bli delfinskötare när jag var liten. Vi försökte också rädda en fjäril som höll på att drunkna, men det gick sådär. Såg världens roligaste apa som mer såg ut som en stor ryamatta. Sen fick vi superfina bilder på oss med papegojor. Min papegoja bet mig nästan i örat, det tyckte den var kul.





På eftermiddagen sen dansade jag bugg med en kille som jobbar här. Han dansade det mycket i Sverige, så tänk vilken tur jag har att han kom till samma destination som mig :) Riktigt kul är det, och nu får jag lära mig nya saker igen. Kommer aldrig glömma när jag och Mary dansade med smurfen, björnen, heartbreak raggaren och alla andra. Bugg är så nice! Något annat som är nice är att vi har kick-off på lördag, och det betyder vattenland! Jag kan inte vara lyckligare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0