Så var man 15 igen


Nu har jag nyss jobbat klart, haft ännu en dag på ContactCenter. Jag lär mig mer och mer och det går bra. Ringer mycket ibland och då kan det ibland kännas frustrerande att man inte hinner med. Men det är sånt man får öva på.

Nu är brorsan och Amanda på besök. Det är riktigt kul att han äntligen tog tag i det och kom på besök :) De har mest solat och badat och lagat mat till mig, hehe. Känns som att jag är 15 igen, som att de tar hand om mig. Handlar, diskar, lagar mat, hänger upp fothandduken. En dag hade de till och med köpt toapapper, jag bara skrattade, men det var sött av dem.


Henrik i sitt gladaste tillstånd på studenten.

På onsdag ska jag ut och dyka först första gången på Gran Canaria. Ska bli riktigt kul! Hoppas på att kanske få se delfiner. Nästa helg ska jag också jobba natt, ska se hur det går, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0