Se så fin, en bläckfisk


Har helt glömt att berätta att jag dykt på GC nu. Vattnet var väldigt klart här, och klarare än Thailand var på vissa platser. Denna gång hade jag hel våtdräkt och huva, vilket jag tackar för då jag ändå huttrade när jag kom upp ur vattnet. Jag fick se mina första bläckfiskar och rockor, så var helt fascinerad. Vi mötte också ubåten med turister under vattnet, så då fick man vinka och se så snygg ut man kunde för alla kameror. Men som ni vet med mig är det ju aldrig något problem då jag passar bra i allt.

Har varit på marknaden en sväng igår med. Inte så mycket folk, men var alltid något. Åt en konstig bulle som mest smakade deg och drack en supergod Strawberry Mojito. Ikväll ska vi åka och shoppa på PriMark, jättebilliga kläder och en skor och en maaaaasssa att välja på, kan liknas vid himmelriket.

På jobbet har det skett lite ändringar, ett par nya i teamet men det går bra. De är duktiga, vi är duktiga och vi klarar allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0