Den lilla sjöjungfrun

 
I helgen var det kick-down, en riktigt lyckad sån! På dagen var vi uppdelade i två lag. Vårt team hade undervattenstema så jag fick agera sjöjungfru i den första tävlingen. I del två skulle vi ta oss från stranden i Playa del Inglés till Tauro och dykfriman. Där skulle vi ta kort med olika teman, det ni ser nedan är använd er av rekvisitan. Det var en riktigt kul dag och det var också en tävling. Vi förlorade, vilket kändes hårt och inte riktigt rättvist då jag självklart ansåg vi var bättre. På kvällen hade vi gemensam middag och så var vi ut. Jag gick hem tidigt då jag började kl. 7 dagen efter.
 
Igår hade vi de sista middagen med hela teamet. Blev MYCKET mat, och gott var det. Tyckte jag åtminstonde. Fick också taget en teambild på det bästa teamet!
 
 
Idag har jag varit på gymmet med Elias efter jobb. Därefter tog vi ett dopp i havet. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0