Lite mer är 30 dagar

 
Nu är det lite över en månad som jag har kvar på GC. Totalt kommer jag då ha varit här i nästan 7 månader! Så länge har jag aldrig vart på en desti förr. Inatt är min första av nattvakter, skulle ha börjat med natt imorgon, men pga av sjukdom blev det idag. Ska bland annat skriva en drömlista. Allt jag vill uppleva. När jag ser det konkret är det större chans att jag gör det till verklighet.
 
Det nyaste här är arr jag köpt ett träningskort på Holiday World. Det är ett riktigt fint gym och ligger bara cirka 1 km från där jag bor. Det finns klasser med och ska våga prova mig på det nån dag. Märkte på FUE att spanska klasser är inte detsamma som svenska ;) Tror det blir Pilates för det har jag aldrig testet förr. Är hur som helst helt underbart att träna på ett bra gym igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0