Underbar dag!

Idag har varit en perfekt dag. Startade med sovmorgon och sen var det pilates med Elias. Jag var lite nervös innan då det var en spansk klass och jag aldrig provat pilates förr. Det gick okej, en blanding av yoga och core. Det svåraste var när man skulle vara vig, jag är inte vig. Stramade i ryggen och i benen, men det gick okej. Bra för mig att öva på det. Det blir absolut fler gånger!
 
Sen åkte vi på spa, det jag varit på förr. Tog det lite lugnare än sist, lät en som arbetade visa oss runt och tog det i rätt ordning. Min absoluta favorit är fortfarande saltvattenbassängen. Jag skulle kunna flyta där hur länge som helst! Vi namngav de olika rummen idag beroende på hur dem såg. Det blev bl.a. valmagen, bikupan, grottan och templet. Efter spat åt vi världens godaste glass.
 
Det bästa på hela dagen var nog guideskolan. Jag har pratat på guideskolan! :) Kommer ihåg när jag var där, hur spännande det var att träffa en riktig guide när man hört så mycket. Nu fick jag står där med Patrick. Vi hade ca.10 minuter, men var där i över en timme då de hade så många frågor. Det var helt underbart. Denna dag kunde inte blivit bättre :)
 
Från min guideskola, flera har jag fortfarande kontakt med idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0