This is the end of this, and the start of something new

 
Om några timmar ska jag åka till flygplatsen, men fortfarande kan jag inte förstå att jag ska flytta hem för alltid. Det är med blandade känslor jag flyttar hem, jag är färdig med detta arbet och det ska bli skönt att ha ledigt i sommar. Men hur kommer det vara efter två veckor, eller en månad. Tråkigt? Skönt? Rastlöst? Ingen aning, och det är det som skrämmer mig lite.
 
När jag berättar för dem jag lärt att känna här i Playa frågar alla "When are you coming back? Next winter?"
Detta är en plats du återvänder till, som sätter sina spår. Jag kommer nog dock aldrig tillbaka, Mexico är underbart, men då vill jag se en annan del av landet.
 
Dessa månader har gått snabbt, som så många andra i guidekarriären men nu ska det bli härligt at åka hem igen, och kanske förstå att när jag landar på Arlanda är det för att stanna för alltid :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem Linnea! När du är sugen på jobb kom till Flemininggatan!

2013-04-17 @ 09:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0