Så har ännu ett år gått 2012...

Fråga mig inte var tiden går vägen, men jag minns det så tydligt, från att jag fyllde 14 år har tiden bara flugit fram. Det är så många som skriver vad de gjort under året. Jag har gjort så oerhört mycket, det är så att jag inte förstår det själv, så jag sammanfattar det med vilka länder jag besökt.
 
x Arbetade i Thailand och fick se Aonang, Koh Lanta och Bangok.
x Åkte på visumresa till Kuala Lumpur
x Spenderade sommaren på Gran Canaria
x Tog över några dagar till älskade FUE
x Hade min semester på Cypern
x Nu bor jag i Mexiko
 
Det är ganska sjukt när jag tänker efter. Sex olika länder, och jag har bott i tre av dem. Detta är något som jag troligtvis aldrig kommer att uppleva igen och jag är tacksam för det jag fått se och uppleva. Nu har jag redan satt upp mål för mig själv detta år, tre stycken. Det är inga nyårslöften för det tror jag inte på. Utan mål för att jag ska ha något att sträva efter. Jag ser fram emot 2013 och allt det har att erbjuda. 
 
Bild från nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0