Äntligen är det söndag

Jag har längtat efter den här dagen, för idag är dagen efter Chichen Itza. Dagen när jag guidat vår längsta utflykt med mer en ett par danskar i bussen. Jag började förra lördagen med danskt/svenskt välkomstmöte, gick fint. Sen hade jag Maya Night för dk/sv, gick okej. Men sen var jag så nervös för Chichen Itza i en vecka när jag insåg att jag skulle ha den, med gäster från Aalborg, de förstår inte mig lika bra som de från Köpenhamn.
 
Jag guidade i bussen, hoppades på det bästa. Att alla förstod vad jag sa. Ingen sa något, så jag antog att det gick bra. Ett par hade varit med på min Maya Night utflykt, hur söta som helst. Det visade sig de andra vara också. Allt gick fint, en man bjöd mig till och med på kaffe på sista stoppet! Jag vet inte när jag ska lära mig att inte vara nervös för saker i onödan. Men det kommer väl det med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0